Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Wednesday, November 27, 2013

Harga emas makin murah. Jangan tangguh beli.

Keratan akbar the star, tarikh 26.11.2013. 


Salam,


Rasanya dah berapa kali nak beritahu. Lindung harta anda dengan emas bukannya duit kertas. Nasihat ini untuk bangsa saya. Saudara seagama saya. Siapa lagi nak beritahu kalau bukan saya. Saya hanya mampu berkongsi maklumat.


Tun Dr Mahathir pun cakap dan bagi contoh duit kertas dolar amerika macam tisu tandas.


Saya harap anda mula dari sekarang. Jangan tunggu dengan seribu alasan. Saya dah beritahu sebelum ini kenapa kita kena beli emas dari sekarang. Siap ada video tau dalam tu. Emas tengah murah sekarang. Dah jatuh 25%. Anda takut beli sebab harga jatuh kah? Sebab harga emas murah sebab harga jatuh kah? Nak tunggu emas naik baru nak beli?


Memang manusia ni pelik beli emas ketika harga tinggi. Aduhai.


Kalau ada duit simpanan yang tak guna selama setahun tu elok di keluarkan dan tukar kepada emas sekarang. Harga emas sekarang macam tahun 2010. Masuk je tahun 2011, emas naik mencanak. Bila naik mencanak baru orang nak beli walaupun harga mahal.


Kenapa susah sangat nak mendidik ni?
Kenapa susah sangat nak percaya?
Kenapa susah sangat nak beli?


Make sure beli emas dapat emas. Bukan beli emas dapat buku pelaburan emas !!! Faham !!!


Okbai !!



No comments: