Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Wednesday, December 31, 2014

Bye 2014 !

Salam,

Entry ini entry terakhir untuk 2014. Dah sampai hujung tahun dah kita. Alhamdulillah dan syukur. Banyak peristiwa pahit dan manis yang terjadi sepanjang tahun. Apa pun yang terjadi. Ia sudah menjadi sejarah. Semuanya ketentuan dari ALLAH swt. Memang sudah tertulis takdir kita. Kita hanya berserah pada ALLAH swt. Pada dia kita akan kembali.

So apa yang boleh aku rumuskan untuk tahun 2014 ? Apa yea ? Tak perlu aku coretkan di sini. Biarkan ia menjadi satu tulisan untuk aku simpan sampai ke akhir hayat.

Untuk tahun 2015. Apa yang aku ingin capai ? Memang banyak tapi yang paling pasti, aku ingin menjadi hamba ALLAH yang beriman. Hamba yang mengejar akhirat lebih dari isi dunia ini. Semoga aku istiqamah.

Doakan yea.




No comments: