Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Wednesday, November 26, 2014

Harga Tiket Ice Skating di IOI City Mall Putrajaya

Salam,

Sambungan lagi cerita tentang pembukaan kompleks IOI City Mall Putrajaya, salah satu tarikan di kompleks IOI City Mall Putrajaya adalah ice skating. Memang menarik. Tak silap aku ice skating selain dari IOI city mall ni ada kan sunway piramid. Mesti ada nak tahu harga tiket ice skating nie. Masa aku beli ni, harga tiket RM28 perseorangan. Dengarnya harga tiket ice skating sebenarnya RM23 sahaja. Tetapi sebab cuti sekolah harga jadi RM28. Itu baru harga tiket masuk ice skating. Tiada sewa kasut ice skating kena bayar. Mungkin harga kasut tu dah masuk dalam harga tiket. Kita ada pilihan beli sarung tangan dan stokin. Kalau korang ada stokin dan sarung tangan sendiri elok bawak sendiri.

Bila dah masuk kawasan ice skating tu, korang boleh main dari mula korang masuk ice skating tu sampai la pukul 10 malam. Korang tak boleh keluar dari kawasan ice skating tu kecuali keluar di kawasan yang di sediakan. Kalau korang keluar, korang di kira dah tak di benarkan masuk dan kena beli tiket lain yea. Hihihi.

Untuk ahli keluarga yang tak main ice skating, ada tempat duduk khas di sediakan sambil menunggu ahli keluarga yang lain main ice skating. Tetapi korang kena bayar extra RM5 sahaja. Tapi aku tak sure RM5 ni ikut per head atau per group. Nanti korang tanya la kat tiket kaunter tu yea.

Semoga korang enjoy la yea. Sesekali buang duit sikit untuk ahli keluarga apa salahnya kan. Hihihi.








1 comment:

atan ahmad said...

salam admin ,


Kami suami/isteri ada menjual sambal ikan bilis dengan harga serendah RM12 per gram.


Kunjungi page FB kami di https://www.facebook.com/SambalIkanBilisN9/.


Sesiapa yang tak sempat nak masak.
Sesiapa yang nak bawak travel/camping/naik gunung
Sesiapa ada anak/kenalan yang belajar di asrama.
Sesiapa yang suka ratah sambal ikan bilis.
Sesiapa yang nak berjimat sikit
Sesiapa malas kopek ikan bilis.
Dan sesiapa sahaja.


Penyelesaian nya adalah sambal ikan bilis.


tq admin