Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Tuesday, November 19, 2013

Booking slot "belum outdoor adventure aktiviti."



Salam,


Semalam aku booking tapi belum bayar lagi slot untuk join "belum outdoor aktiviti adventure" di perak. Semalam aku dah email details yang di perlukan. Aku register sekali nama wife aku, mesti la wife aku nak ikut aku kan. Wife pun kaki jalan jugak. Hehehe. Macam mana aku terfikir nak registeri "belum outdoor adventure" nie.


Semalam sambil scroll facebook, ada member baik upload gambar aktiviti kat tasik. Nampak macam menarik jer aktiviti tu. Dah lama jugak tak mandi tasik atau sungai. Baca caption gambar member aku tu, itu adalah aktiviti di hutan belum perak. Nama aktiviti ni "belum outdoor adventure".


Bila tengok aktiviti yang member aku sertai ni, terus tertarik jugak la nak join. Terus tanya member macam mana nak register and join aktivti ini. Member bagi link facebook "belum outdoor adventure"




Bila masuk page tu, terus notis status FB mereka.


Apa lagi terus la email segala butiran yang mereka nak. Selepas sejam aku email, mereka balas dan mengesahkan slot aku bulan january 2013. Nanti mereka akan bagi details bayaran dan lepas buat bayaran baru mereka confirmkan tempat slot aku nanti.




Rasa tak sabar pulak nak buat aktiviti di "belum outdoor adventure". Rasa dah lama tak join aktiviti di dalam hutan. Last sekali masuk hutan adalah masa belajar dulu la. Dah lebih 10 tahun. Huhuhuuh.


Ok Bai !!

No comments: